lördag 2 april 2011

Fasters lilla gulle plutt nummer 2!

Hallojsan!

Fick äran att sätta ett foto av fasters lilla gulleplutt nummer 2 här på bloggen. Hans föräldrar är inte med i Facebook osv, så frågade om jag ens får sätta ett här på min blogg, och det fick jag, men bara ett...

Hela familjen var och gratulerade mina pojkar förra helgen, så här var ett sk. släktkalas. Det är så roligt då vi alla är samlade.
Fasters gullplutt nummer 1 har också vuxit massor, och han kallar Oscar för Ockaj. Så gulligt.

Annars är väl allt helt som det ska vara i en familj. Lite lugnat ned sig med allt på sistone, och tänker nästan varje dag att är detta nu lugnet före stormen...

René fick ju en ny astmamedicin som vi ska prova till maj, och sedan ska vi på nya tester. Just nu ligger han i 38 graders feber igen, så han har säkert fått nån följdsjukdom.

Oscar igen jamsar varje dag om han får ta tossor på sig, och jag tycker det är lite väl tidigt ännu. Men kanske snart!

Nu tänker jag bara vara och njuta av en lugn lördagskväll.
Kramar!


Min kära pappa och fasters gulleplutt nummer 2

Inga kommentarer: