söndag 10 april 2011

Vill inte klaga men...


... jag börjar bli väldigt orolig för Renés tillstånd... Han har nu haft flunssa sedan sportlovet, med kanske 2 veckors "bättre" periord... Nu de 2 senaste veckorna har han kanske varit i skolan 3 dagar, och trodde i torsdags då han gick till skolan att nu har vi vunnit denna jädrans "flunssa" (om man nu mer kan kalla det flunssa). Just nu har han igen feber 38 grader. Alla värden visade i måndags helt okej, alltså¨Crp bara o en lung röntgen, och att det är virus han har, men hur länge tar ett virus grepp om en pojke??? Han blir bara tröttare o tröttare, och här står man sen helt utan råd.
Han ska imorgon skriva religions prov som han missade förra veckan, och tyvärr så måste jag säga att helst sku han få bli hemma, men jag tänker nog köra honom till skolan för att skriva det! Han får komma hem sedan genast efter det. Är jag hemsk???? Är jag en mamma som inte tänker logiskt nu, eller är jag en mamma som tänker alls?!?!?
Måste göra nåt åt "flunssan" denna vecka, så att René börjar bli i skick! Inte kan vi ju hålla på så här heller.

Kramar!

Inga kommentarer: