tisdag 22 mars 2011

Uuups...


Halloj...

Den här "kärringen" har INTE varit lat att skriva på sin blogg, men då mina söner sitter på båda datorerna så har jag helt enkelt inte haft en chans... Men nu så ska jag skriva nåt så att ni vet att jag är vid liv!
Det har varit revy avslutningsfest, och den slutade igen "tidigt", menar att jag och en väninna var hemma först på morgonen, men roligt hade vi och jag behövde släppa loss.
Det har varit allt möjligt så det var helt på sin tid att få "glömma" allt, för en stund. Men måste nog säga att gammal är man, för inte sku man orka med festande många helger inte!

Mina två små/stora söner har fyllt 9 och 11 år just och i söndag har vi kaffe för släkten! Det är oftast då som alla är samlade. Det ska bli roligt!

Nu ska jag ta o göra kvälls sysslor, byket ska hängas osv... Nog vet ni!

Ha det så bra, jag skriver igen!

Inga kommentarer: