tisdag 8 februari 2011

Bojkottar FB en tid...

Goder afton!

Fick igår en känsla av att jag bara måste ta en paus från mitt Facebookande... Det började kännas så trögt.

Idag har jag ju sedan fått gjort allt möjligt!
Tvättade två kylskåp och städade dem riktigt grundligt. Resultatet blev en hel soppåse med gamla burkar...
Nu är kylskåpena rena o fina!

I söndags var vi på revy med hela familjen och min trogna väninna med familj var också med. Vi skrattade så, och njöt, då våra söner också funnit varandra och trivs så bra tillsammans. Och vi har inte "trugat" dem ihop, utan det har bara blivit så, lika som jag och min bästis. Någonting bara blir, och består, för livet. Härligt.

Idag ringde också Renés läkare, vi får remiss till barnpolikliniken på Jorv, så att hans andningsbesvär reds ut ordentligt, läkaren tyckte att det behövs mera undersökningar än pef-test och spirometri, och inte mej emot, jag vill också att den här saken reds ut grundligt! Tack gulliga läkaren!

Ha det bra och många varma kramar!



Gloskärs-Maja, städfreak!

2 kommentarer:

Annika Johanna Westerlund sa...

jag har också funderat på att bojkotta fb men sen har jag saknat min data stund om kvällarna o så har jag varit tillbaka igen på fb....håller tummarna för att du klarar det bättre ;)
Ni verkar ha en bra läkare åt pojken....de e alltid bra att undersöka noggrannt före de gör några beslut. Lycka till o ta väl hand om er där borta i "skogen".

Mia sa...

Hej Hanna, i alla fall har jag klarat av att vara borta nu i ett dygn... Jee! Men det är nog ett bra socialt nätverk, annars skulle ju inte ens vi veta var vi har varann, så nog är Fb bra också, jag blev bara så less på det ena o det andra, du vet vissa uppdateringar kan en att få se rött t. ex... Kramis!