tisdag 4 januari 2011

Spännande tider...

Hejsan, och trevlig fortsättning på år 2011!

Funderade just då telefonen "pipade" till, att varför hoppar jag upp och är liksom spänd och så...
Ha, jag kom på VARFÖR jag är lite spänd... Det närmar sig och jag ska snart bli faster igen för andra gången! Så jag lever i en spännande tid, men mer spännande är det förstås för den som ska "göra nåt åt saken"...
Jag träffade min bror, hans fru och härliga Noah förra veckan, och är nog så glad att få ha dem i mitt liv! Fast man inte träffas så ofta så känns det ändå varje gång så härligt att se dem!
Man borde skärpa sig med att träffas oftare, och det tänker jag satsa på.
René och Oscar är också så förtjusta i sin kusin, och jag vill satsa på det att de faktiskt lär känna varandra.
Det var allt för denna gång från min totalt tomma skalle, för det är den faktiskt idag, mer än normalt!

Ha det bra!

1 kommentar:

Annika Johanna Westerlund sa...

Bra beslut att satsa på syskonbarnet....de har jag alltid gjort o mina barn har bra kontakt med sina kusiner. Jag tycker det e viktigt för dem o deras framtid att de har en bra o fungerande relation med varandra. Jag har "by-the-way" lika tomt huvud ;)