onsdag 29 december 2010

Några dagar kvar....

Halloj, har inte skrivit på en tid, men här går allt nästan i samma banor.
Har lite varit på jobb, och nu är det semester t.om 3.1. Skönt!
Idag trodde jag dagen skulle bli annorlunda, men ett meddelande gjorde mej så ledsen att jag har bara städat o donat. Jag blir sån då jag behöver fundera.
Jag är så ledsen för några personer idag, och är faktiskt riktigt ordlös...
Jag hoppas att allt blir bra, och det blir det, jag vet det, men i alla fall så tycker jag inte om då människornas "drömmar" krasar och man ska försöka ta sig upp igen. Men kan bara konstatera att det här är livet, och välkommen till vuxna livet, där allt inte riktigt far så som man trodde.
Jag låter den här dagen bara gå vidare, och vänta att kvällen kommer, så man kan sätta sig i soffan o bara vara.

Kramar!

Inga kommentarer: