måndag 24 januari 2011

Och då jag tänkte städa Renés rum så....

Halloj!

Bestämde mej idag att jag ska storstäda Renés rum, det är där de sitter o spelar PS3 och släpar ibland en massa med chips, smörgås, saft osv då de har nåt häftigt på gångs...

Nepp, egentligen får de inte göra det men då katten är borta dansar mössen på bordet.

Nåjoo... städa, men då man börjar MÖBLERA på samma gång... Började klockan 18.30 och jag var just färdig.

Men, kan säga att både jag o René blev nöjda, så nånting gott då mamma bestämmer sig för att "storstäda".

Nu lite lugn o ro, sedan till sängs, det ÄR ju faktiskt arbetsdag igen om några timmar, jag har dessvärre gnott på sedan jag kom hem! :o) Men det känns bra!

Kramar!

1 kommentar:

Annika Johanna Westerlund sa...

brukar gå lite likadant för mej när jag kommer igång med städningen av ungarnas rum ;)