onsdag 26 januari 2011

Energi för hundra...

Hejsolihoppsan,

funderar vartifrån all energi kommer, så där plötsligt???

Trött är man ju som de flesta o väntar på våren, men ändå tycks det finnas energi som bara den då man kommer hem från jobb.

De sista året har jag INTE varit så här energisk, men nu är jag så där "normalt" energisk som man borde vara... Och kanske lite till... ;o)

Tänkte just att det är säkert det då man har allt bra på jobbet, trivs jättemassor och har helt otroligt härliga och ärliga människor runt om sig hela dagen. Tack kära arbetskompisar, ni är guldvärda!

Nu ska jag ringa upp en annan "guld-person" och se om man får föra en liten present åt henne, en god vän fyller idag, så jag måste ju komma ihåg henne med nåt smått. Köpte ett magnet hjärta och en tidning om inredning, inredning är hennes passion, o hoppas att hon INTE redan har tidningen, om, då blir jag sur och river sönder den, framför hennes ögon, så får hon sig ett gott skratt idag... Kramis!

"Duracell-pupun Mia"

Inga kommentarer: