lördag 29 januari 2011

Kris till kris och vidare uppåt igen

Hejsan!
Jag är just nu lite nedstämd, och ledsen.

Jag kommer att så småningom skriva en berättelse här på bloggen, för att få allt att kännas kanske lite bättre. Den kommer direkt ur vårt liv, och kanske ger mej en bättre sinnestämning.

Det har att göra med min lillis, som inte fick någon diagnos i torsdags... Kan ni tänka er att fast kanske alla trodde det, så har han bara skrikit på hjälp i stället. Vi vuxna är ibland ena stora skitar, kan jag säga.
Jag hoppas jag kan skriva historien snart, och jag sku gärna vilja höra era kommentarer om det jag sedan skrivit.

Kramar!











"Jag är trött, sur, arg o ledsen..."






4 kommentarer:

Annika Johanna Westerlund sa...

Fick han ingen diagnos????Vaffö det då???? Sku just nu gärna ringa dej men vågar inte :/ Det är hemskt att gå igenom det du o Stigu gör just nu så kom ihåg att ta stöd av de nära så att ni klarar det bättre....ens egna barn är så viktiga att inget går före dem och deras välbefinnande....puss o kram till er alla <3

Anonym sa...

Hej Mia.. vet ju inte riktigt vad det handlar om, men har ni sökt privat vård? Det kan ibland löna sig.... Kram på dig. //Bettina

Mia sa...

Hejsan, och tack Hanna o Tack Bettina! Allt är under kontroll, och vi jobbar hårt med att allt ska bli bra. Diagnos kommer inte, för orsaken till hans problem finns inte i honom utan hur han blivit retad för att vara kort, utan att någon vetat det... Kort sagt; tappat förtroendet att vi vuxna kan hjälpa och tigit om att några säger glåpord varenda dag, i smyg... Han är tuffingen som ändå innerst inne är en god gosse som inte klagar på det minsta, men när mycket blir för mycket så kommer agressioner och annat fram. Detta ska tas i tu med och vi här hemma ska ha tillbaka vår guld klimp! Så därför är jag lättad att han inte är "Sjuk-Sjuk"... Kramis

Anonym sa...

Sköt om er och ta det lugnt... Allt brukar nog ordna sig med tiden. Barnen behöver oss, vuxna, föräldrar. Kramis Mia och Stigu. Piki