söndag 14 november 2010

Saknad...

Idag började då mitt liv som gräsänka...

Stigu for på resa och är borta 2 veckor. Trodde inte att jag sku känna saknad ännu idag, och den känslan överraskade mej totalt!
Man märker att man tar den andra förgivet hela tiden och det är en bra läxa för mej att märka att saknaden redan kom.
Det är bra att man låter den andra ha ett eget liv, och det låter Stigu mej också. Hoppas han har en härlig resa! <3 Han är värd det.
Märkte (tyvärr) först idag hur viktig Stigu är för mej. Kan ärligt säga att DET ÄR FAN PÅ TIDEN att jag märker sånt! ;o)

Jag börjande skriva detta med en sten i hjärtat, men det här skrivandet hjälpte lite stenen att bli mindre. Och vet ni vad, vi är bara åtskilda för två veckor, men det är den längsta tiden under vårt 12-åriga förhållande som vi varit ifrån varandra. Men, man lär så länge man lever, och jag lärde mej nåt mycket klokt idag... Stigu är min vän o mitt allt, helt tydligt!!!!

Inga kommentarer: