tisdag 16 november 2010

Ensam mamma.

God morgon allihopa! Ena sonen är sjuk, och då jag just nu är gräsänka så är det jag som blev hemma med honom. Han är ju under 10 så då får man ännu vara hemma med "sjukt barn". Men egentligen märks det hemskt tydligt då de blir över 10 år att de klarar sig själva en stund då de är sjuka. (René var för 2 veckor sedan sjuk och han tyckte det vara bara skööönt då allt var lugnt här hemma...) Igår var Oscar helt skraj o frågade många gånger; mamma, nog blir du ju hemma med mej... Klart jag blir! Nu sitter han i soffan o ser lite på barnprogram och jag satt ned mej en stund här för att uppdatera min blogg. Tvätt maskinen är på och vardagsysslorna som görs på kvällarna är i gång.
Mitt huvud är extremt tomt idag, vet ej varför, jag brukar ha så mycket att skriva om men nu är allt kaputt... Tar mej i kragen nu och ser till att Oscar har det så bra som han kan ha det.
Kramar!

Inga kommentarer: