lördag 13 november 2010

Sku vara så roligt...

... att veta vem alla som läser min blogg. OM ni är snälla så kan ni ju gärna "skriva in" er som följare. Jo, jag vet... Jag är nyfiken. Men det spelar ingen roll vad ni gör, har märkt att bloggen läses och det är ju det som är meningen.

Har just nu huvudet fullt av tankar, och jag ska skriva om tankarna bara jag får den där röda tråden. Det handlar egenteligen om VEM jag är, VARFÖR jag är som jag är, vad har jag för "arv" som kommer att följa med mina gossar då de växer upp.
Har märkt att ofta gör jag själv nåt som min mamma eller pappa gjort, och det blir en AHA upplevelse, både AHA i negativ bemärkelse, men också AHAAAA i positiv bemärkelse. Få se nu, vem som kommer att förstå vad jag tänker, men det här "utredandet" tar tid. Får vara jätteglad att jag har pappa kvar i livet, och han kommer nog att få hjälpa mej på vägen. Vet ni, min pappa är ung ännu, och ändå är han från min sida äldst i släkten. Min pappa är bäst, ingen protest! Återkommer!

Bamsekramar av mej!

Inga kommentarer: