torsdag 18 november 2010

Gamla goda minnen

Hejsan!
Nu då jag skriver om mitt förgångna så måste jag ju bara kolla mina gamla fotoalbum!
Härligt att titta i dom och återgå till sitt liv som barn o tonåring!
Skannade en massa klassfoton till Facebook, och helt underbart att kommentera sina pannluggar, nyckelringar, färgade hår osv med de som då gick på samma klass.


Vi kom på att vi är ganska unika i och med att vi alla fick gå på samma klass från ettan till nian! Undra på att vi känner varandra o upplever varandra nästan som syskon ibland!
Väntar med iver på nästa klassträff!

Jag sitter här o funderar på min tid då jag var 15-20 år, och väntar på att den rätta "touchen" ska komma så jag kan skriva om den tiden på ett rätt sätt.
Den var svår, o på den tiden upplevde jag tyvärr sånt som inverkat på mitt liv länge. Kan bara säga att jag äntligen satt det bakom och förlåtit alla inblandade... synd bara att de förstörde för mej och mina känslor sattes i is för en väldigt lång tid. Får väl bara vara glad att jag var ung då, och att det hände JUST DÅ, och inte nu!
Kramar! 


Jag... som ung... ;o)

Inga kommentarer: