lördag 12 februari 2011

Ny dag med mera ork, igen

Morgon!

Tack Hanna för din fina kommentar! Jag läste den tidigt i dag morse, och då var allt mycket känsligt ännu. Men kramarna värmde, och ditt sätt att skriva fick mej att tänka; nej nuuu, p...rrrkele!

Så upp o hoppa, ut med hunden, kastade ut alla sängtäcken, bytte sängkläder, har lagat mat, OCH håller på att baka semlor!

Jep, full rulle... Men vad hjälper det att vara slapp och fundera på allt hela tiden då?!
Huvudet är tungt idag, för fast jag sovit så har jag sovit oroligt (o jo, tårarna från igår gör sitt),vaknade av en son som spelade biljard, och bollarna på biljardbordet sade klonk, klonk, klonk.

Han såg på mej med ledsna små ögon, och sade god morgon mamma... <3

Efter en stund sade han; snälla söta mamma, kan jag få morgonmål...

Det är hans sätt att visa, att han vet vad han gjort, och att han försöööker!

Ett ord till, förlåt, och så var allt över. Tack min son, jag älskar dej över allt annat i världen, och vi klarar av allt.
Vet inte vad denna dag för med sig, men det ser vi sen!

Kramar!

2 kommentarer:

Annika Johanna Westerlund sa...

Låter som du är på bättre humör idag Mia :) Härligt!!!!! Jag e så glad för det. O jag ble så glad över att ni rett ut de me pojken på ert sätt. Lycka till och ha en skön lördag vännen! Kramar kramar o 1000 kramar till en otroligt duktig mamma.

Mia sa...

Många kramar till dej med Hanna! Du är också världens bästa mamma till dina 3 guldgryn!