lördag 11 december 2010

En vecka med det ena o det andra...

Den här veckan har varit lite konstig, för man har igen blivit påmind att allt är inte alltid evigt.

Fick veta att en bekants barn inte har det så bra just nu, och är intagen på sjukhus. Hon är ganska sjuk, och ligger inne för vidare kontroller.
Må allt bli bra med denna lilla gullunge.

Sedan träffade jag en "gammal bekant" i somras på ett bröllop, och hon har fått beskedet om elakartad tumör denna vecka. Giver dessa två härliga människor all min energi att de ska orka kämpa och vinna det de ska vinna. Tänker på er varje dag!

Lite roligare kanske också här före jag slutar: min äldre son var så på gott humör igår kväll, han fnittrade, skrattade och var sååå härlig... Misstänker att han upptäckt en ny känsla: förtjusing... Kanske han är "på riktigt" förtjust för första gången, eller... Så ÄR han bara på gott humör, men detta var nog nåt annat... :o)

Snön bara faller ner här i Evitskog just nu, och nu är jag helt bombsäker på att vi har en vit jul.Härligt!

Kramar, Mia

1 kommentar:

Annika Johanna Westerlund sa...

jag bara VET att vi får en härligt vit jul och det e allt som betyder nåt för att julen ska bli fridfull o ljuvlig!
Du e så duktig o skriver på din blogg....jag har varit lite lat igen....orkar inte varje dag skriva men ska försöka efter att skolan tar slut 22.12 ta mej i nacken o använda min lata tid till att uppdatera oftare ;)
Kramar från Hanna