tisdag 9 november 2010

Var blev stormen???

Väntade och väntade att snart brakar det löst.. Snöstormen menar jag, men ingen farlig storm här i Evitskog inte... Men bra så, för då det stormar o härjar utanför brukar också elektriciteten bestämma sig att ge upp. Så nu får vi än så länge njuta av alla lampor. Har nog förberett med ljus, ifall här blir stopp.
Äldsta sonen var idag hemma från skolan, och febern tycks bli hög nu igen till kvällen. Han var så bussig för då man är över tio år så får inte föräldrarna bli hemma mera med "sjukt barn". Jag for på jobb senare idag, och Stigu kom hem tidigare, så det fixade sig den här dagen. Klart nån av oss skulle varit hemma om han var VÄLDIGT sjuk. Det är bara att ta en semester dag eller en "utan lön" dag. Hoppas denna feber far bort av sig självt... Stormdagen verkade utebli, och det är ju skönt. Idag har jag huvudet fullt av andra saker, och jag märker att mitt skrivande idag inte riktigt löper så jag säger tack för idag.

Inga kommentarer: