onsdag 24 november 2010

Att kunna vara lycklig o glad

God afton!
Jag är just nu så glad, lycklig och skulle vilja krama om hela världen!
Sådant som man hoppas på i en längre tid har äntligen skett, och kan bara säga att YEAH!

Jag tycker själv det är en härlig känsla att dela med sig då man är lycklig o glad, och oftast hoppas jag att det "smittar av sig".

Vissa människor är ändå så där halvt negativa hela tiden, och dem ska man sig då inte bry sig om. Det är de som alltid önskar att allt ska vara skit hela tiden och går o "jamar" om sitt vanliga skit...  

Men vet ni vad gott folk, såna människor kan för mej vara negativa och fortsätta så, för jag märkte att det är IGEN en gång de där små sakerna som får en att vara glad, och då måste man ju få vara det också!

Nu ska jag ta dammsugaren fram för dammsugningen sker alltid så lätt då man är på gott humör.

Ha allihopa en trevlig kväll!
Kramisar!

2 kommentarer:

vonne sa...

de e bra med positiva människor, och det smittar av sej när nån e glad, men jo tyvärr finns de alltid av dom som bara går omkring å e negativa hela tiden... å tyvärr så smittar de å snabbt av sej

Mia sa...

<3 Det har du rätt i Vonne, att negativ feelis smittar av sig. Man for bara försöka vara så stark att man inte går med ii det alls! Kramar!