söndag 16 januari 2011

Latmask

Den här helgen kan jag säga att jag varit LAT! Usch mej ändå, men kanske riktigt bra också.
Klart jag har lagat mat o tvättat kläder, men det räknas inte till nåt, för det gör jag dagligen, nästan.
Men kan ärligt säga att kroppen nog begärt att jag ska lugna mej, för lördagen började med en huvudvärk, som höll på hela dagen... Jag helt enkelt hatar det då jag vaknar o man har färdigt huvudvärk. Lider av migrän, men det här var inte riktigt lika hård... 
Sedan har jag hud utslag i nacken som oftast kommer då jag stressar lite för mycket. Stressen är inte alltid heller att jag ränner på från plats till plats, utan tankarna jag haft den sista tiden har också stressat upp mej lite.
Men man ska inte klaga! Jag HAR det bra! Måste bara varva ner nu lite, o inte kräva så mycket av mej själv.
Nu är det dags för bädden, ty det är en ny arbetsvecka framför. Hoppas det blir en givande vecka, för det jobb jag har tar mycket, men ger ibland ännu mer!
Ha en bra vecka allihopa!

H. Mia med utslag  i nacken... :o) o ville bara "järma" idag!

Inga kommentarer: